Saga sötnos Husberg

Alla inlägg den 2 november 2009

Av saga husberg - 2 november 2009 19:09

ja jag ska pröva den här bloggen ett tag och kommer därför inte att skriva på sagahusberg.blogg.se längre..när jag har tröttnat på den här och vill tillbaka till min gamla så åter går jag till den Flört

tänkte att jag skulle ta en dusch nu så det här blir mitt sista inlägg dårå, godnatt uppdaterar imorgon Kyss


Av saga husberg - 2 november 2009 18:42

tjo bloggen.
kom hem nu från skolan då den va j*vligt lång och tråkig !  idag på gympan så skulle vi göra piramider ..ja undra hur det gick? haha det gick väl super ! tycker jag iallafall ;). satt ah, när jag kom hem så hängde det en påse i taket man ba vafan ?! så frågade jag pappa vad fan är det där? han ba ta ner och kolla, det va en canada gose (svart) som jag verkligen har längtat efter..men ni kan tyvärr inte få någon bild eftersom att mig kamera har gått sönder :'( buhu för mig ! men har ju min webb , alltid ;) , hihi .

juste min nya vägg är uppe nu och så harjag möblerat om !!! =D
skiiit snyggt här är en bild på mit fina rum + en bild på mig då ;)  ♥




juste mamma sa att jag ALDRIG kommer att få färga blont igen för då kommer mitt hår att ramla av, så jag måste förga brund sen :/ oavsätt vad ni säger !

lyssnar på den hära braiga låten " gives you hell " skit bra !
kan inte lägga in låten här på bloggen, är något fel på youtube ?

-.

Av saga husberg - 2 november 2009 18:37


hitta denna fina bild på en läsares blogg,
är vi så lika som alla säger ? ;O
fast sarah är nu brunett. . som jag så småning om blir

Av saga husberg - 2 november 2009 18:34

godmorgon bloggen.
har nyss målat naglarna röda med glitter hiss eller diss? iallafall så vaknade för drygt en timma sen..zack höll mig vaken till kl halv 3 typ haha men det vare värt ;) hihi.

Av saga husberg - 2 november 2009 18:17

jag har anmält mig på en sida som heter http://se.limbino.com/. och där kan man vinna en Iphone, minidata eller playstation 3. jag valde en minidata för jag behöver en verkligen ! ni kan väl ta en titt och bli medlemma ? det är inget virus och det är gratis kom igen nu !!


  

Av saga husberg - 2 november 2009 07:15

snart så drar jag t skolan, har ju fixat mig och allt så jag är helt klart :) , igår kom ju pappa hem ifrån kina så ska bli roligt att se vad han har med sig hem till mig (a) =D .
tihhi längtar kan visa upp allt sedan ikväll tror jag det lir..
men nu får ni längta tills jag kommerhem puss

Presentation


tja sötnosar.
jag heter saga husberg och skriver vad jag gör om dagarna jag är 13 år och bor i sthlm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är jag söt ? :)
 ja
 nej
 sådär

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards